Heey!
Mijn lay-out heeft Jolijn voor mij ingekleurt (bedankt!!♥) =] Ik hoop dat jullie het mooi vinden =3
Gr. Isabel
Posts tonen met het label Art for life. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Art for life. Alle posts tonen
vrijdag 28 oktober 2011
donderdag 6 oktober 2011
Funny Drawings
Heey! Ik had toch (dat dacht ik tenminste..) jullie gezecht dat ik eens wat tekeningen van mij erop zou zetten?
Zoniet, dan doe ik het toch :). Ik heb een nieuwe style ontdekt, een best simpele style maar ook een heel leuke :). Hier in teken ik telkens wat ik mee maak of wat in me opkomt =] (Dat heb ik ooit een keer bij iemand anders gezien en mij leek het me ook wel leuk.)
Ik hoop dat jullie het leuk vinden ;)
Labels:
Art for life
Abonneren op:
Posts (Atom)
