Posts tonen met het label Wisselpost. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Wisselpost. Alle posts tonen

zaterdag 19 november 2011

Wisselpost! :)

Hee! Isabel en ik (Jolijn) hebben afgesproken om een keer een wisselpost te gaan doen. Ik blog op haar blog, zij op de mijne, voor een keer. Deze post is gepland, dus ik ben nu ook bij haar. Goeeed, waar zal ik het eens over gaan hebben? Ik ga eens wat leuke inspiratie-plaatjes posten. Dat heeft Isabel volgens mij nog nooit echt gedaan, dus doe ik het! :) En deze keer: SNOEP!
6350398139_122ce38601_z_large
Haha, Isabel zit nu echt weg te kwijnen! :P