Heey iedereen. Sorry dat ik al niet meer zo lang een nieuwe post heb geplaatst :$ Ik was veel te druk en als ik niks had, wou ik ook ff niks doen. Maar goed, ik wou het over kerst hebben (:
Ik heb er zoooo zin in. We hebben vrijdag al een kerstboompje gehaald, maar jammer genoeg wel z'n klein ding, grrrr. Hij was in de aanbieding ofzo.
Maar alsnog, ik ga heb lekker versieren met m'n broer haha. Het is heel leuk, naast ons wonen heeel veel kleine kinderen en die hebben met de ouders een hele grote kerstboom gehaald en die staat nu op het speeltuin naast ons (: Heel mooi met lichtjes.
Haha, nu heb ik wel genoeg gepraat
hihi, zoals je ziet heb ik mijn familie getekend :P Hij is nog niet klaar hoor, ik wil hem nog ik kleuren.
Ik hoop dat jullie hem mooi vinden.
Xx
(ik heb mijn drumstel trouwens verkocht :D, voor 125 euro, niet veel maar ik heb hem wel kwijt. Heb met Jolijn mijn kamer opnieuw ingericht. Zou ik nog wel laten zien!)
PS: ik heb nu ook bloglovin! Klik op het icoontje in de zijbalk of op de linker hieronder!
Follow my blog with Bloglovin
Posts tonen met het label feestdagen. Alle posts tonen
Posts tonen met het label feestdagen. Alle posts tonen
zondag 11 december 2011
vrijdag 14 oktober 2011
Vakantie!! ♥
Heey allemaal! Het is vakantie voor mij!! :) Hebben jullie ook al vakantie?
Wat ik in de vakantie ga doen? Lekker niks doen natuurlijk ;) Met wat chocolade melk voor de kachel en wat strips lezen =]. Daarnaast ga ik nog lekker een keer shoppen..
Hier onder zie je een H&M model met kleding die ik zelf heb uitgekozen (dat kun je gewoon op hun site doen). Ik hoop dat jullie het leuk vinden..
![]() |
-xxx- Isabel |
Labels:
fashion,
feestdagen
dinsdag 4 oktober 2011
Dierendag
Het is vandaag weer dierendag! =].
Jammer genoeg ben ik vandaag vergeten om mijn dieren te vertroetelen :$ (Oeps..) Maar gelukkig is het nooit te laat!
Morgen ga ik mijn dieren extra eten geven en lekker vertroetelen, om het een beetje goed te maken =]
Dit zijn mijn twee huisdieren.
Blauwveertje! :D
(Hier kijkt ie een beetje boos :$ haha)
Jammer genoeg ben ik vandaag vergeten om mijn dieren te vertroetelen :$ (Oeps..) Maar gelukkig is het nooit te laat!
Morgen ga ik mijn dieren extra eten geven en lekker vertroetelen, om het een beetje goed te maken =]
Dit zijn mijn twee huisdieren.
Blauwveertje! :D
(Hier kijkt ie een beetje boos :$ haha)
Labels:
feestdagen
Abonneren op:
Posts (Atom)

