vrijdag 28 oktober 2011

lay-out

Heey!
Mijn lay-out heeft Jolijn voor mij ingekleurt (bedankt!!♥) =] Ik hoop dat jullie het mooi vinden =3

Gr. Isabel

What makes me happy - Tag

Heey! :) (mijn vriedin naast me is aan het rappen,omg)
Ik heb een leuke tag gezien en ik wou die ook plaatsen =]


zondag 16 oktober 2011

Nieuwe kleren :) ♥

Heey iedereen, ik heb gister nieuwe kleren gehaald :) Ik ben er heel blij mee want ik zocht er al lang naar. =]
Ik heb nieuwe schoenen en een nieuw jasje gehaald. I hope you like it! ♥



Mijn schoenen :)
(voor maar 30 euro =])


Dit jasje ziet er zo wat minder mooi uit, 
maar als je hem aan hebt is ie al leuker ♥

 Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)!

-xxx-
Mood: Adoration

vrijdag 14 oktober 2011

Vakantie!! ♥

Heey allemaal! Het is vakantie voor mij!! :) Hebben jullie ook al vakantie?
Wat ik in de vakantie ga doen? Lekker niks doen natuurlijk ;) Met wat chocolade melk voor de kachel en wat strips lezen =]. Daarnaast ga ik nog lekker een keer shoppen.. 
Hier onder zie je een H&M model met kleding die ik zelf heb uitgekozen (dat kun je gewoon op hun site doen). Ik hoop dat jullie het leuk vinden..


-xxx- Isabel  Mood: Adoration

donderdag 13 oktober 2011

Omg

Correctie op vorige spot: Ik heb nu 9 PW en 3 So's! =$
Wens me succes in de vakantie!! =3

-xxx-
Mood: Adoration

woensdag 12 oktober 2011

Heey every whan! ♥

Heey, ik heb al een tijdje al niks geplaats, dat komt omdat die #### school nog niet voorbij is.. =P
Ik hoop dat ik in de vakantie nog wat leuks kan posten! Nu nog evve hard (kuch, kuch) werken op school..
(Ik heb na de vakantie 6 pw en 3 so's te leren!! :$ Omg..)

Nog evve een liedje plaatsen die ik al dagen in me hoofd heb =]


-xxx-
Mood: Adoration