Heey!
Mijn lay-out heeft Jolijn voor mij ingekleurt (bedankt!!♥) =] Ik hoop dat jullie het mooi vinden =3
Gr. Isabel
vrijdag 28 oktober 2011
What makes me happy - Tag
Heey! :) (mijn vriedin naast me is aan het rappen,omg)
Ik heb een leuke tag gezien en ik wou die ook plaatsen =]
Ik heb een leuke tag gezien en ik wou die ook plaatsen =]
Labels:
lifestyle
zondag 16 oktober 2011
Nieuwe kleren :) ♥
Heey iedereen, ik heb gister nieuwe kleren gehaald :) Ik ben er heel blij mee want ik zocht er al lang naar. =]
Ik heb nieuwe schoenen en een nieuw jasje gehaald. I hope you like it! ♥
-xxx-

Ik heb nieuwe schoenen en een nieuw jasje gehaald. I hope you like it! ♥
Mijn schoenen :)
(voor maar 30 euro =])
Dit jasje ziet er zo wat minder mooi uit,
maar als je hem aan hebt is ie al leuker ♥
Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)!
vrijdag 14 oktober 2011
Vakantie!! ♥
Heey allemaal! Het is vakantie voor mij!! :) Hebben jullie ook al vakantie?
Wat ik in de vakantie ga doen? Lekker niks doen natuurlijk ;) Met wat chocolade melk voor de kachel en wat strips lezen =]. Daarnaast ga ik nog lekker een keer shoppen..
Hier onder zie je een H&M model met kleding die ik zelf heb uitgekozen (dat kun je gewoon op hun site doen). Ik hoop dat jullie het leuk vinden..
![]() |
-xxx- Isabel |
Labels:
fashion,
feestdagen
donderdag 13 oktober 2011
Omg
Correctie op vorige spot: Ik heb nu 9 PW en 3 So's! =$
Wens me succes in de vakantie!! =3
-xxx-
Labels:
tussenpost
woensdag 12 oktober 2011
Heey every whan! ♥
Heey, ik heb al een tijdje al niks geplaats, dat komt omdat die #### school nog niet voorbij is.. =P
Ik hoop dat ik in de vakantie nog wat leuks kan posten! Nu nog evve hard (kuch, kuch) werken op school..
(Ik heb na de vakantie 6 pw en 3 so's te leren!! :$ Omg..)
Nog evve een liedje plaatsen die ik al dagen in me hoofd heb =]
-xxx-
Ik hoop dat ik in de vakantie nog wat leuks kan posten! Nu nog evve hard (kuch, kuch) werken op school..
(Ik heb na de vakantie 6 pw en 3 so's te leren!! :$ Omg..)
Nog evve een liedje plaatsen die ik al dagen in me hoofd heb =]
-xxx-
Labels:
tussenpost
Abonneren op:
Posts (Atom)
